Friday, May 11, 2007

Fredag igen!

Igår målade jag andra strykningen, och tog bort maskeringstejpen, så nu är det Stockholmsvitt å fint. Idag åkte jag och tjackade ett väggfäste till plasman som visade sig vara en aning för stort, men det funkar. Rejäla doningar som passar apparater upp till 60", vilket jag inte har, men ändå.
Jag lyckades köpa fel och för få pluggar så jag får inte upp TV:n idag utan får ge mej iväg efter rätt sorts plugg av rätt mängd imorrn, sen har jag gjort det mesta jag hade för avsikt att göra denna vecka!


[x] Spackla/slipa väggar inför målning i vardagsrummet
[x] Måla vardagsrummet
[_] Röja undan/packa ner saker inför golvläggning
[_] Få tag på hantverkarna som ska lägga golvet
[x] Beställt möbler
[_] Beställa en fet projektor och duk
[/] Skaffa väggfäste till TV:n, hänga upp den på väggen
[x] Kapa barret, träna, spela trummor, lira PS3, kolla lite film och sova.

3 Comments:

Blogger frollen said...

tsk tsk tsk

11 May, 2007 19:56  
Blogger vildtass said...

Du borde vara ledig lite oftare. Det blir så lite blogg annars.

14 May, 2007 08:41  
Blogger Spanarn said...

True that.

22 May, 2007 10:09  

Post a Comment

<< Home